آهنگ فوق العاده زیبا   نمیخوام هیچکسی همدم و یار من باشه + متن آهنگ

پیشنهاد مکینم حتما دانلود کنید

 نمیخوام هیچکسی همدم و یار من باشه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ تو مهربونی عماد


تو مهربونی پاره جونی نیمه ماهی تو اسمونی

خاتون عشقی واسم نوشتی تا اخر خط برام بهشتی

نمی خوام هیچ کسی یار من باشه

هم دم و رفیق راه من باشه

من فقط تو رو می خوام ستاره شبم بشی

تا شریک خنده و تبم بشی

تو که خدامی

همش باهامی

تو که تموم اوج صدامی

تو که ارزومی تنها ارزومی

تو خود ماهی سوز نگامی

نمی خوام هیچ کسی یار من باشه

هم دم و رفیق راه من باشه

من فقط تو رو می خوام ستاره شبم بشی

تا شریک خنده و تبم بشی

 

دوست داشتنت قد اون ستارهای اسمونه

تورو خواستنت مثل اون صورت ماهه مهربونت

تقاصش را هر چی باشه میدم

تاوونشو و تا پای جون میدم

نمی ترسم از هیچ کس و ناکس

تو تموم هستی این دل بی کس

نمی خوام هیچ کسی یار من باشه

هم دم و رفیق راه من باشه

من فقط تو رو می خوام ستاره شبم بشی

تا شریک خنده و تبم بشی

تو مهربونی پاره جونی نیمه ماهی تو اسمونی

خاتون عشقی واسم نوشتی تا اخر خط برام بهشتی

نمی خوام هیچ کسی یار من باشه

هم دم و رفیق راه من باشه

من فقط تو رو می خوام ستاره شبم بشی

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم